tisdag 2 juni 2015

DIY LAMPOR & REN OCH SKÄR GLÄDJE








I lördags drog jag och broder iväg och besökte en loppis mellan fotbollspauserna och jag hittade något som jag letat efter länge till det enkla priset av 60 kr. Ibland ska man ha tur. Och ännu mer tur hade jag när jag städade i fd butiken och hitta lampupphängen till dom.  Så nu ska de bara upp på ett passande ställe. 









Idag var det ett så himla vackert väder att vi drog till handelsträdgården, återvinningen, leksaksaffären, konsum och stallet. Jag bara älskar att det har regnat och blåsigt konstant i hundra år. Och att jag fick en massa fika när jag precis lovat mig själv att inte äta onyttigt på kvällen. Att hundarna rivit sönder skinnsoffan och vi tvingas ha en stor grind för vardagsrummet. Att jag hängde ut tvätten imorse för att det skulle torka lagom till jag slutat. Och att jag älskar så himla många saker i livet. Det älskar jag. Jag är positiv. Jag är stark. Jag är lycklig. Jag hatar verkligen inte vädret. Verkligen, verkligen inte. Verkligen, verkligen, verkligen, verkligen älskar regn. Älskar så att Tujorna på fyra meter blåser ner och tvingar en att gräva nya djupa gropar och resa upp väldigt, väldigt tunga och otympliga träd. Det är så roligt att jag önskar att detta väder håller i sig hela sommaren lång.









k®amars på er era underbara människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar