måndag 15 juni 2015

MINIVÄXTHUS











Så började jag idag med detta nya projekt som legat och malt där inne ett bra tag. Var och hämtade aluminium fönster i början av veckan, men ångrade mig och bytte ut dom idag mot trä. Jag känner att trä funkar super bra att skruva i. Aluminium har jag inte en aning om så jag orkade bara inte att ta reda på om det gick utan körde på safe. Safe är alltid bra. Jag lyckades att hamra sönder ett fönster och ett tog blåsten tag i och poow så var det bara spillror kvar. Så kul att jag bara ville hoppa och skutta, typ, typ. Tillslut gav jag upp och mutade barnen med en peng om dom hjälpte mig att hålla. Då gick det relativt bra. Ganska snett och vint, men det får det liksom vara. Imorgon ska jag klura ut hur jag ska göra på "framsidan" av miniväxthuset. Det ska ju vara ett antal öppningsbara fönster/dörrar. Och fler fönster måste hämtas av förklariga skäl. Tur att vi har ett stort lager av den varan. Och så ska alla växter där i bort. Och det har jag verkligen sett framemot. Tycker inte om röran som är där i, men nu har jag hittat lite fosterföräldrar till dom. 








Jobb om fem timmar då så god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar