fredag 19 juni 2015

BLI FRI & BLI NÅGONS BITCH







Ja men, liksom då får det bli ett gammalt foto då denna mindre fina dator vägrar att ta emot mina nya inlagda bilder förns jag har stängt av den och startat om på nytt, men vem orkar det liksom klockan elva på kvällen och man bara ska göra något snabbt innan man går och lägger sig. Detta var ju när jag höll på rabattkanterna och man var tvungen att mäta i tid och otid och vad hade man för det när det ändå blev så långt ifrån rakt. Så nu har jag lärt mig min läxa och befriat mig själv från vattenpasset. Ingen ide att mäta när ögonmått ändå funkar bäst. Eller själva känslan av att man är 99 % säker på att det är rakt fast ändå är det den där 1 % som alltid vinner. Så jag gör som 70 -talisterna och tar av mig behån och bränner den... eller behån den behåller jag  (vi vill inte skrämma bort mänskligheten och så råkar jag gilla mina bustiers ganska mycket), men vattenpasset bränner jag så gärna. Känns redan så skönt. Så fritt. Så politiskt okorrekt. 








Hej hej!




Torsdagens sammanfattning kommer här. Jobb of course, jobba över, hem, städa pool, till arbetsterapin med handled, till vårdcentral med lillebror som trillat och fick ett djupt otäckt sår i hakan, hem, ridskolan, hem, grillade lite, brände mycket, käkade god efterrätt beståendes av mumsiga frukter och choklad (yes I know I am addictet), kika på film. packade de smås väskor och nu sitter jag här och älskar att jag kan vara uppe hur länge som helst utan att känna press. Får nämligen sovmorgon imorgon och jag älskar sovmorgon och sena nätter. Fast just nu är det Orange is the new black säsong tre maraton och jag väntar på Ruby Rose. Tydligen är hon något speciellt. Jag gissar på att jag kommer att förstå vad alla pratar om, men den som lever får se. Så nu dusch å sen är det girl love girl som gäller. Så glad att jag inte sitter bakom lås och bom för jag hade troligtvis blivit någons bitch. Har ju lite problem med att säga nej ibland och jag gissar på att jag inte kan komma med mina dåliga bortförklaringar. Skulle få göra som han i filmen Big Stan. 








adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar