lördag 30 maj 2015

VEE SPEARS & SPONTANSHOPPING







La precis en order på fem nya affischer från fotografiska och denna var en av dom. Älskar Vee Spears. Det är något magiskt vackert med dom. Tar det som en belöning för allt regn jag fått stå ut med idag och en tidig födelsedags present till mig själv från mig själv. Ska ha en ute på altanväggen. Vilken har jag inte riktigt bestämt. Myran kan få ha en i sitt rum och resten får bli en glad överraskning. Gillar spontanshopping.








Det var meningen att det skulle vara utgång idag för mig, men jag hoppade det för jag är helt slut i kroppen. En film, frukt, godis och sen somnar jag typ. Imorgon blir det stenhårt trädgårdspass och då hoppas jag att regnet håller sig borta för imorgon är sista dagen innan mitt projekt ska vara klart. Hurry, hurry liksom.








ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar