söndag 17 maj 2015

POTATIS & NOLL INSPIRATION














Häromdagen planterade vi ut sättpotatisen och hundarna gillar potatis, så det var lite läskande för dom. Maja var såklart direkt uppe i jorden och skulle gräva upp dom igen. Den där hunden alltså. 








Shit, vad det blåser. Det har blåsit här konstant i flera dagar och jag börjar bli trött på det nu. Idag fick jag till och med avbryta promenaden nere utmed sjön för att avvika mot civilisationen och vindstoppande byggnader och skog. Trodde aldrig att jag skulle komma hem.




Ska idag måla klart stolarna, promise. Igår var ingen målardag alls. Men nu vill jag ha klart på det och släppa det. Annars har jag noll lust till att göra något så vi får se om det blir en bra dag eller dålig.





ajöken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar