tisdag 12 maj 2015

DET BLIR EN KLÄNNINGSSOMMAR KÄNNER JAG PÅ MIG







Den här casual fina långklänningen i navy är precis i min smak. Jag gillar allt liksom, färgen, modellen och slitsen och de fina skorna till.  Funkar både till vardags och fest. 








Och den här långklänningen är ju en pärla. Mönstret, färgen, modellen och ha begäret. Du hittar den här . Tycker den var skitsnygg med klackar till även fast jag har svårt för just långklänning och höga klackar, men jag ser ju att det funkar... på henne iallafall.









Såklart vi måste ha med en kort modell på klänning och jag är ju ett big fan av grönt så denna känns som ett måste. Härlig färg och söt modell. Och ett stort plus i kanten för långärmat då jag inte gillar att visa mina överarmar (extremt irriterande grej som jag har lagt till med de senaste åren). Finnes att checka ut här






Klart att vi måste ha med något i vitt och spets. Spets är så fint, men den spetsen som inte är stretch i är inte min vän. Det kan bli så fruktansvärt tight och orörligt när spetsen är stum. Denna klänning påminner lite om en Ida Sjöstedt klänning (vilket är bland det vackraste som finns) fast ett helt annat pris. Frågan är om man kommer snubbla fram på dansgolvet i den här, troligtvis om man heter Sandra och är lite, lite bakom. 








Detta är en klänning som jag bara kära ner mig i direkt. Ruskigt fin. Och ju mer jag ser den så lockar ha begäret och är den kvar nästa löning så ska jag ta en allvarlig funderare på att klicka hem den och skita i allt jag tidigare sagt.











Denna känns lite Odd Molly stuk på och härlig färg och snyggt paisley mönster. Riktigt fin den med. Får nog bli många funderare på den där lönen. Kan hända att det blir en färgrik sommar i år. 








Alla kläder är ifrån Nelly.








Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar