lördag 30 maj 2015

SIMBA & MISSNÖJE







Här har ni söta Myran och sötaste Simba. Hon är så nöjd och glad (fortfarande) över kaninen. Maja är också väldigt glad i kaninen, lite för glad. Imorgon ska vi släppa ut hundarna i trädgården medans Simba är i sin utebur och se hur de reagerar. Jag hoppas på ett mirakel, alltså att de inte bryr sig så mycket, men vet att det är att begära för mycket. 







Klassfotboll imorgon och jag har redan ångest. Inget jag ser framemot, men Myran gör det så bara att hänga på och uthärda dagen. Har tusen saker jag hellre vill göra, men det ska ju tydligen regna så då skiter sig allt ändå. Idag har jag planterat och möblerat om lite och jag känner mig nöjd. Sakta, sakta ser man att förändringen kommer.





ha det fint alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar