fredag 22 maj 2015

LITE NEGATIV KANSKE










Passade på att använda min jacka från Holy & Whyte igår då jag tog bilen till jobbet. Annars måste man tänka praktiskt när man cyklar då det oftast inte är någon värme på morgonen. Anledningen att jag tog bilen är för lillebror tycker inte om när vi cyklar så när det låg på nollan igår så tänkte jag att jag lika gärna kunde glädja han och ta den där bilen, men idag cyklar vi (eller jag iallafall).





Seg uppdatering här och lite halvtorrt, men de sista dagarna har sugit musten ur mig. Den där jäkla dräneringen är lika rolig som att sitta och titta på cyklar när Vätternrundan är. Segt, långtråkigt och utdraget. Att man sen vaknar på morgonen med obehag i händer och armar gör ju inte saken roligare, men nu är vi på sluttampen. Gav upp igår kväll och gick in så jag vet inte riktigt hur långt dom kom, men jag hoppas att det är bara att plantera om tujorna, verkligen hoppas. Riktigt jäkla piss tråkigt uppdrag alltså ( måste upprepa det så ni verkligen förstår att dränering är något ni ska leja bort. Bara öppna en cola och sitta och glo på när andra jobbar. Det är vad man endast borde göra om man ens ska vara i närheten. Det bästa är om man slipper se skiten.  Sätter just nu upp dränering högst upp på min hatlista. Tenny brukar få sitta där ofta då han alltid ratar mina förslag och kommer med dumma idéer, som tex dränering. Ibland får någon eller något annat överta hans plats, men ganska ofta står han stadigt där. Nu närmar sig ju min födelsedag så jag ska nog vara lite schysstare. Fjäska skulle jag verkligen inte göra. Herregud, never ever. Eller typ nästan aldrig. Ok, det kan hända att det förekommer lite då och då. Kanske typ rätt ofta, men annars aldrig liksom. Aldrig annars. Noop, någon stolthet har jag ju kvar. 





Ok vi syns och då förhoppningsvis med lite roligare attityd och tänk.






ha de



å det är FREDAAAAAAAAAAG puss på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar