torsdag 14 maj 2015

MOTION ALLTSÅ








Lite å är det just nu kan jag säga. Lovade mig själva att ta en morgonpromenad varje dag nu när jag är ledig, men försöker mentalt att glömma att jag ens nämnt det. Nu har jag en sån jäkla ångest. 






Igår var jag så flitig att jag nästan blev chockad själv, eller jag blev chockad. Jag putsade klart två och en halv odlingslådor, murade upp de två sista och murade klart rabattkanten på trappsidan. Det gick åt åtta säckar finbetong (svär på att det var grov för det var verkligen inte fin) till detta och resultatet idag blev en mycket arg hand. Har för tillfället lite problem med högerhand och kan inte påstå att gårdagen gjorde den bättre, men förutom det så känner jag mig så stolt över att jag fortsätter trots att jag för längesedan gett upp i hjärnan. Idag ska jag ta det lugnt och fortsätta snickra trappan som vi fick hjälp med att "regla" upp. Hoppas att jag förstått mina instruktioner och kommit ihåg så jag lyckas att göra klart den utan att klanta mig vilket oftast brukar ske.






ha nu en toppen torsdag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar