fredag 10 april 2015

STAMTRÄD & DAGENS






bilden kommer härifrån



bilden hittar du här




och denna här




Tre bilder som jag gillar och som alla innehåller en sak.... stamträd. Det kommer vara min nya grej som jag kommer att tjata om hela sommaren. Imorgon ska jag nog åka till Mölltorp och kolla om jag kan köpa mig det där stora trädet. Har ju ett presentkort, yehoooo. Ska då fråga om dom kan köpa in fikon på stam. Det hade varit maffigt. Har en liten fikonbuske på altan, men det är osäkert om den lever eller inte. Här överlever bara växter som har en egen själbedrift. Inget bortklemat trams här inte. 






Dagens motion: bestod av cykling till jobbet (ej elcykel, så då borde det betyda att jag är så jäkla bra), mockat i stallet och promenad med dogsen. Inte det bästa, men inte det sämsta. 
Dagens dumhet: finns så mycket dumt som jag gjort idag, men måste jag välja så väljer jag mitt usla tålamod.
Dagens tur: hittade två tior i tvättstugan, kände mig rik.
Dagens otur: toalettpappret är slut, duschen vägrade samarbeta och köttfärsen luktade apa.
Dagens sönder repeatade låt: "Flickan från landet i norr" av Björn Afzelius.






kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar