torsdag 30 april 2015

SKOLAVSLUTNINGTANKAR






bild lånad av Nelly och du hittar den här.




Är fortfarande inte på fas två, men typ där snart. Man kan säga att jag förbereder för fas två genom att kolla in allt nytt och fräscht som kommit in och just denna kombination tog ett hårt tag i mitt hjärta. Älskar liksom allt. Toppen, kjolen, fluffet (speciellt fluffet), men den stora frågan är ju alltid om man själv skulle se sådär awesome ut som tjejen gör. Jag hade antagligen sett ut som en marängbakelse i rörelse. Men satan i gatan vad snyggt det är, så snyggt att jag kanske ska klicka hem det och prova fast jag har intalat mig själv att inte handla några kläder mer i sommar. Nu ska ju bara inhandlas växter och krukor, men jag kan ju göra ett litet, litet undantag. Behöver ha minst fyra klänningar eller andra klädkombinationer för att göra sommarens utgång lite roligare. Så några mer undantagsfall är nog nödvändigt.


Har iallafall köpt de små barnens avslutningskläder och jag blev så nöjd. Priset blev runt fyrahundra för bådas och det är ju helt ok. Lillebror gillade sina starkt dock vill han ha en ny kavaj då hans är för liten och vem är jag att inte uppmuntra hans stilfulla klädsmak. Så en kavaj måste inhandlas och är man en liten kille så drar man en storlek mindre för en kavaj är inte snygg om den köpts för att växa i. Storebror önskar sig tyvärr inte samma sorts kläder, men lite måste man försöka att inverka. Det går inte att släppa hästarna lösa där inte. Och är det avslutning så är det avslutning och då får man anstränga sig lite. Det behöver inte vara att köpa nytt, men det ska vara preppy. Inga hemska tshirts tryck med pokemon eller prasselbyxor eller frisyrer fulla med sprayfärg. Barnen kan inte alltid få välja för då vet man aldrig hur det slutar om dom inte har en sån excellent smak som min lilla lillebror förstås. 






ha de fint alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar