fredag 17 april 2015

SILFVERBIELKE IS BACK








Då är han tillbaka då, Silfverbielke. Vet inte om jag saknat den sjuka människan, men något är det med han som gör att man bara måste få höra mer. Har ni läst/hört de andra böckerna i samma serie? Ettan är ju sjukt bra och dom andra med, men ibland kan man bli smått galen på människan (karaktären). Stefan Sauk gör ett sjukt bra jobb när han läser dessa böcker och jag vet inte om någon annan hade gjort det bättre. Rekommenderar verkligen, men du får inte vara för känslig då det förekommer lite starka scener så att säga some times. Får han uniformer och rensa upp lite så blir han på ovanligt gott humör.



Igår gjorde jag lite nytta, yes äntligen, och gick ut i trädgården och började gräva. Grävde klart för muren och flyttat nästan alla lecablock dit. Blir nog bra det där.... om det blir klart någon gång. Måste börja med odlingslådorna då det är lite mer än en vecka kvar tills jag vill börja så lite frön. Känns som det kommer krävas ett mirakel, men jag försöker ha tro på mig själv (mitt inre asgarvar nu typ). Igår var vi på ridskolan och jag passade på att gå ut med hundarna och glo på hus. Dom red ut i hagen och hoppade terränghinder, inte alls avis, noop verkligen inte. Vad kan vara mer tråkigare än att hoppa över stockar och sten liksom. 






ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar