fredag 24 april 2015

OLIVTRÄD & SNYGGASTE SKORNA















Nästan alla olivträd är samlade på altan och citrusträd och fikonbuske och de har alla fått ny fin jord och jag har klart och tydligt berättat att det gäller att växa nu annars blir det fasiken ingen jäkla näring om jag inte ser framsteg. Lite får dom väl kämpa själv. Behöver dock införskaffa mig en schysst kruka till fikonbusken. Får bli kanske bli ett besök till handelsträdgården igen om inte hovslagaren rånar mig ikväll. 



Förresten ser ni skorna? Så ultimat snygga och lagom pris på. Längtar redan till premiäranvändandet. Kanske blir på Valborg då vi ska på Grillbuffé på Idas och jag ska vara from som ett lamm. Frågan är bara vad man ska ha till. Jeans, klänning, kjol. Det är några dagar kvar så det problemet löser vi senare tycker jag.


Planterat klart måbärshäcken och det var lugnt bland det tråkigaste jag gjort då jorden bara är full av rötter från syrenbusken. Inte säkert att måbären klarar av att konkurrera med syrenen, men de kostade mig ingenting så jag lider inte isånnafall. Nu ska jag och lillebror ut och stänga av vattnet då han kände sig frisk och ville komma ut. 







kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar