fredag 24 april 2015

FOTOTEKNIK & DRÖMMAR OM STÖLD







Jag lyckades ta ett foto med skärpa på min systemkamera, yehoo. Den automatiska funktionen är nämligen helt död så jag har tvingats att försöka på egen hand och det kan jag inte bra, men någon gång lyckats jag. Lite uselt av mig då jag gått i foto på gymnasiet och det var en väldans massa snack om lösare och slutartid och annat som jag tyckte var så trist. Måste kanske tilläggas om ni inte redan förstått det att min fotolärare sa att jag i stort sett sög på det där med att ta ett foto (han försökte väl linda in orden, men slutsatsen var den samma). Jag fick nog knappt godkänt dock gilla han mitt fotokompendium. 



Idag ska jag fortsätta att flytta måbärshäck, flytta jord, flytta lecablock, misströsta, crava efter en cola burk, flytta marmorstatyer, tvätta, städa, laga mat och äta massor av choklad. Hörde att chokladen kunde vara utrotad 2020 och att man skulle försöka hitta annat godis att äta för att den möjligtvis ska överleva. What? Nu tänker jag tänka egoistiskt och passa på att äta som tusan. Och kanske kan jag bli fit lagom till jag är fyrtio då chokladen inte frestar mig längre. Så jäkla bra upplägg alltså.






ha en fin fredag



Nu ska jag springa ut till bilen och hämta mitt hm paket som jag bara inte orkade att ta in igår och bara för det så drömde jag att någon kom och snodde det. Gissa om jag hade ångest i drömmen. Orkar heller aldrig låsa bilen och ganska ofta lägger jag nyckeln i för att veta var jag har den. Har också längtat ihjäl mig efter mina nya shoes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar