måndag 27 april 2015

PREMIÄR & HUNGERN














Premiäranvändandet av min sommarklänning då vi kalasade hos mor och far för att fira barnens kusin. God mat och tårta (viktigaste av allt). Kan dock ärligt säga att klänningen var lite tajt för mig, men jag är positiv och tror att den ska nog bli rymligare längre fram i sommar. Hur stor sanningshalt det är i den meningen är ju inte svårt att lista ut. Känner att hoppet är ute just nu då jag äter upp allt jag ser typ... typ. Dock inte så desperat än att jag äter upp dumleklubborna, sockerbitsgodiset och den vita tobleronen, men dock så desperat att jag ätit upp alla plopp. Jag undrar hur detta ska sluta. 



På nedersta bilden ser ni lite otydligt mitt nya olivträd som jag just nu har en crush på stort. Måste bara plantera om den idag. Och teracotta krukan. Dö. Kär. Direkt. Snart hoppas jag kunna ställa ut dom om bara detta väder slutade att producera minusgrader på natten/morgonen. Jag frös ihjäl imorse när jag cyklade vid den där dalen vid Herrgården. Så kallt just där. Vårjacka, sjal, mössa och thermovantar så klarar man sig hyfsat klockan fem på morgonen.




nu ska jag tillbaks å jobba så 




ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar