tisdag 21 april 2015

ETT VANDRANDE PSHYKO







Ursäkta får otrevligheten, men just nu är jag ingen trevlig människa känner jag. Är fortfarande sjukt trött och med det kommer noll tålamod och just nu är Maja i värsta "lyssnar på inget" fasen. Går alltså inte ha ute hunden i två minuter innan hon sticker iväg och det gör mig galen. Tusen saker att göra, fast roliga saker, och ändå detta pissiga humör. Kan vara veckan innan, kan var att jag är en idiot. Möjligheterna är många och jag utesluter ingen just nu. 




ha de

2 kommentarer:

  1. Know the feeling.. om du är kaffedrickare så gör en extra stor cappuccino så brukar det kännas bättre. A hug in a mug! :)

    http://www.michellesarvilahti.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha härligt ordspråk :)) dricker dock inte kaffe, men känner att skulle jag gjort det hade jag väl varit uppe i tjugio koppar om dan. Tack för tipset iallafall :))

      Radera