söndag 12 april 2015

birthday





birthday






Ok, kära vänner och ovänner med om ni hellre vill betrakta er som det. Jag dömer absolut ingen eller iallafall inte när det gäller detta område som jag nu ska beträda... födelsedag. Ni är alla välkomna att fira mig med presenter, I love birthday gifts! Alltså inte nu, men om lite mer än en månad eller så. Anledningen att jag redan nu nämner detta är ju för att det är ju dax att spara till en riktigt bra present. Har redan förberett mina små barn till att passa på att jobba ihop lite pengar till deras kära mors födelsedag. Jag har tacksamt, men bestämt undanbett mig från teckningar och annat pyssel, här kommer bara real stuff att tas emot. Och detta året har jag riktat in mig på en Marc by Marc Jacobs klocka, dödligt snygg och jag lovar att den kommer typ göra mig eller rättare sagt min armled dödligt snygg. Och jag menar, är inte det om något en orsak till att ni kanske får leva på snabbmakaroner och nudlar bara för att glädja mig och min dödligt snygga armled. 
Och Ray Bans är ju liksom ett måste i sommar. Och det måste vara aviator annars kan det lika gärna kvitta. Så nu gäller det för mannen att förstå att jag vill ha de där perfekta och inte några andra. Dom röda är ju snuskigt fina alltså, men det lutar åt de klassiska bruna. 


ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar