onsdag 15 april 2015

BIKINIFRÅGAN







bikinis hittar du här





Hitta två snygga bikinis till sommaren och jag vill verkligen ha någon av dom, men kan inte riktigt välja. Har ni några förslag så hojta till. Har haft min ett par säsonger nu och det kan vara kul att variera lite. 







Badkläder är inget jag tycker är kul då jag föredrar att ha lite mer på mig. Haha, med betoning på lite. När jag var yngre så tyckte jag det var super roligt med bikinis, men den entusiasten försvann med åren och försvinnandet av musklerna. Nu får man bara ta det som det är och gilla läget eller svettas lite och jag är för lat för det sista så jag kör på naturligt omusklade stilen. Nu handlar det ju så mycket om att bli fit (också jag trodde att jag kunde haka på den trenden, men det vet vi ju alla att det tåget stoppade inte för mig) och tonad så jag gör som jag brukar och går tvärtemot. Jag tippar på att jag kan vara först på den trenden, glöm inte det nu, alltså vem som satte den naturligt lata trenden först. 





ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar