onsdag 22 april 2015

ÄR MAN OEFFEKTIV NU OXÅ






Det är detta jag gör nu typ all the time. Alltså bär lecablock, murar och putsar. Idag började jag runt halv tolv och avslutade klockan sex och där emellan en paus på 30 min för middag vilket innebär en effektiv tid på sex timmar och jag har inte kommit någonstans. Är jag en oeffektiv människa nu också?! Shit, mina dåliga saker har fått en ny vän och jag blir ännu en gång besviken. Och som jag har måttat med det där jäkla vattenpasset att jag tillslut sket i allt som ha med rakhet att göra och bara körde på för jag vet att jag kommer bli nöjd ändå. Jag är inte svår att behaga och speciellt inte om jag gjort något eget till mig själv. Då är jag en så förlåtande och okritisk människa



Nää nu måste jag sova för jag somnade precis till när jag skrev detta inlägg.



ajöös på ee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar