söndag 1 mars 2015

NÄR MAN FÅR ETT AWAKENING










Köpte tyg för ett bra tag sen och skulle få för mig att jag minsann kunde sy en "Ewa i Walla" kjol, hur svårt kan det vara liksom. Och detta skulle bli mycket billigare. Ja hur det sluta, undrar ni? Lite som vanligt när jag får för mig att göra något projekt. Började sy lite, men gav upp och slängde in allt i garderoben när jag såg hur fult det blev. Idag när jag insåg att sy är ett lagom sak att göra för att anstränga sig minimalt så sydde jag vidare på den där saken som skulle kallats kjol. Myran tyckte om den och ville genast anordna maskerad. Tur att den gav någon glädje för för mig har den än en gång bevisat att ibland kostar saker si och så mycket på grund av att det helt enkelt kostar det att tillverka saken. Allt är verkligen inte billigare att göra själv och om man vill kunna använda det också så kanske man ska räkna in hur pass skicklig man är och inte överskatta sig själv. Själv har jag förmågan att alltid överskatta mig själv. Ibland en bra egenskap, men oftast en så så usel egenskap. 




Ha en fin söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar