fredag 6 mars 2015

KOSTYM & GÅRDAGENS SYSSLOR









alla bilder från hm




Hur snygga är inte dessa två outfits?! Speciellt den första som är nerdressad med ett par sneakers. Dessa skor köpte jag faktiskt äntligen i onsdags. De blev ju slutsålda online första släppet och sen så har jag tvekat, men skorna är ju sjukt användbara så det fanns inget mer att tveka på.  Den beiga kostymen kommer ju vara så fräsch nu i sommar. Ännu bättre hade varit om den varit i 100% linne, men man kan ju inte alltid få allt. 



Igår var en ganska fullspäckad dag och den där slappdagen jag önskade mig infann sig inte, men dagen var helt perfekt än då. Jag fick jobba över igår och sen så drog vi till stallet direkt jag och de små kidsen. Mockade och ryktade de stora hästarn. Tyra gick ut med Rubinette och jag fick bära på en femåring som inte kunde gå för han hade bara ätit en potatis. Livet är inte lätt i den åldern. Sen drog vi hem till mor och far där vi blev bjudna på fläskpannkaka, pannkaka och fattiga riddare. Var så mätt sen. Passade på att gå ut och gå med hundarna när barnen lekte hos dom. Så härligt vårväder och jag kände bara för att gå i all evinerlighet, men nöjde mig med en 40 minuter. Maja hade nog fått lika dålig kondis som jag haha. Hem och städa, bädda om och kika på farmen och sen så var det bara att gå lägga sig. Och nu är det fredag YES!





Kramars på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar