onsdag 11 mars 2015

INSPIRATION & DAGENS SYSSLOR










bild hittad på pinterest



Dagens inspirationsbild till mig själv. Gillar liksom allt med bilden. Väskan i plain, så snygg. Ponchon med skinnfickorna, jeansen och skorna. Min absoluta favoritfärg på skorna, älskar den. 




Igår cykla jag till jobbet och sen drog jag upp till stallet och mockade och gick ut med hundarna. Sedan passade jag på att ta med Rubinette på en promenad i blåsten tillsammans med hundarna och det gick faktiskt jättebra. Maja var så duktig och orädd. Smilla var lite som vanligt, men helt ok ändå. 
Hämtade lilleman och stekte pannkakor, städade badrumsskåp, skafferi och kylskåp. Satte upp lister svärandes i lillebrors rum tills mörkret intogs och allt blev jobbigt. Drog iväg till stallet och avmaskade hästarna och gav dom mat. Hem, duscha och fortsatte läsa på min bok. Så var den dagen över.






kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar