tisdag 24 mars 2015

BUSTIER & TRÖTTHET










alla bilder från hm





Hittade några bustier inne på hm och de är ruskigt fina allihopa. Själv skulle jag beställa alla, men om jag måste välja så blir det nog den svart blommiga och den beiga. Det enda negativa med de bustierna jag har iallafall är att skenorna på sida åker upp efter en stund och att det piper när du går genom säkerhetskontrollen på flyget så du tvingas bli visiterad. Annars är de toppen. 



Igår kan jag sammanfatta dagen med ett ord. Trött. Så sjukt trött alltså. Sov flera gånger på dagen och gick och la mig tidigt, men känner mig om möjligt ännu tröttare idag. Nu får solen komma och pigga upp mig annars kommer det här inte bli trevligt i längden. 


Imorgon ska vi in till Skövde och hjälpa till på den sista modevisningen och jag är verkligen inte laddad. Gjorde en lerinpackning igår och det verkar som finnarna har lugnat ner sig, men det vore ytterst tacksamt om de försvann helt till imorgon. Jag tycker att när man nått denna ålder så borde man slippa sånt där satyg. 




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar