fredag 6 mars 2015

NEW SHOES & AVMASKNING











Ser ni mina nya pjucks? Visst är dom attans fina alltså? 249 kr på hm och det var dom så värt. Ett litet vårtips till er från mig.





Då har man jobbat färdigt, mockat, handlat och krattat halva gräsmattan så nu förtjänar jag att slöa lite innan det är dags att laga lite mat. Hoppas helgvädret är fint då jag planerat in mycket tid i stallet och i trädgården. Så härligt att kunna stå ute och rykta hästarna i solen nu. Då känner man liksom att våren verkligen har kommit. 



Är så förvånad att jag kom i håg att ringa vetrinären imorse om avmaskningen, så nu är receptet på apoteket och jag hoppas att jag kan komma ihåg att hämta det imorgon. Sen så har inte så mycket hänt eller gjorts idag och det är helt ok för fredagar är till för att slappa. Imorgon funderar jag på att gå överkurs och klippa mina äppelträd innan dom har blivit helt förvildade, men just nu har jag bara kommit till funderar stadiet då det verkar sjukt tråkigt och komplicerat. 





ha en fin fredag kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar