söndag 29 mars 2015

DR DENIMS & PRIORITERINGAR









Hittade min gamla Odd Molly jacka långt inne i garderoben och insåg att den är ju en perfekt vårjacka. Denna är väl några år gammal, men det finns en i vårkollektionen som är ruskigt fin. Min sjal funkar ju till allt. Hade dock velat ha den i champagne färg också, men man kan ju inte få allt, tyvärr. Och ni som inte testat Dr Denim jeans har missat något. Så sjukt sköna och mjuka. Storebror råkade ta på sig ett par av mina som jag lagt i hans byrå (förvirrad, ja) och han visade tydligt med lite sparkningar hur stretchiga de var, men jäkligt tighta också tyckte han. Det var väl inte par jeans i hans smak riktigt, men för oss girls sitter dom som gjutet. Det ända är väl att färgen avtar fort, men är du high på att färga så funkar det ju bra. 




Jaha, regnig söndag idag och jag vakna upp med halsont. Kan direkt stryka trädgårdssysslor för jag har redan varit ute i regnet och gjort min plikt med hundpromenad och det var inte givande. Jag borde passa på att putsa fönster, men hur kul är det på en skala mellan ett och tio liksom. Har en bok som jag börjat på och det lät så mycket roligare. Det gäller att prioritera rätt i livet. 






ha de fint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar