fredag 13 mars 2015

DET DÄR MED ATT ORKA






Det var en kall morgon idag och jag fick tydligen inte cykla så det var bara till att skrapa bilrutor. Det är ett av djävulens påfund, skrapa rutor alltså, det är jag bergis på. En av anledningarna till att jag föredrar att cykla. 


Har jobbat klart, mockat i stallet, hämtat lillebror, ätit upp storebrors choklad (hoppas han glömt av att han hade dom annars sitter jag i klistret), funderat på att börja packa och druckit lite te. Man kan säga att jag verkligen inte gör det jag ska. Har fått ett par listor av den andre och jag borde börja liksom med dom, men borde och orkar är två så olika saker. 


Fredag den trettonde idag då och jag har redan klantat till det med att förstöra en av hästarnas krubba, störande och lyckats få en stöt av vårat elstängsel (händer typ aldrig). ska bli intressant hur resten av dagen utspelar sig.






kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar