torsdag 5 mars 2015

MODEVISNING & TORSDAG





Jag ser ut som hon kattkvinna Jocelyn i ansiktet haha. Pixlarna gör mig verkligen inte rättvis, men livet är ju inte rättvist har jag hört och jag kan ta dåligt upplösta bilder istället för andra orättvisor. 




Igår var vi på Butik Östergården och visa lite kläder och så hitta jag en sån snygg vårjacka från Odd Molly som jag inte skulle tacka nej till, men just nu blev jag tvungen. Cashen är slut för länge sedan och snart drar vi till varmare breddgrader och någon tvingar mig till att spara dit, urk. Det är iallafall ett så trevligt evenemang dom har på Östergården med modevisningen och det ingår så god mat , fika och en massa fina vinster. Jag rekommenderar det starkt. Nu är tyvärr den sista visningen full för vårsäsongen, men på hösten kör dom igen. 


Torsdag idag och jag hoppas på sol för jag känner energin i mig. Ska till stallet och jag längtar så. Sen tänkte jag fortsätta evighetsarbetet med att kratta våran hemska gräsmatta. Den är  så ful att det känns som ogjort arbete, men det ser ju iallafall lite prydligare ut. Trädgården för övrigt ser också ut som en potta skit, men jag hoppas vi ska kunna försöka att reda ut allt.




Ha en fin dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar