fredag 27 mars 2015

FIXA PREMIÄR









Premiär på den långa trenshcoaten från Lindex och den är väldigt lätt och smidig att bära så helt klart ett plagg att räkna med. Jeansskjortan slog jag äntligen till på inne hos Springfield mitt i stressen. Jag hade en halvtimme på mig och hur ska man kunna välja något på en halvtimme liksom. Jag skippade genast provning och hoppades på lyckträff. När jag väl bestämt mig och var relativt stressad så står det ett par framför mig och håller på att klara upp ett återköp typ, så irriterande, speciellt när man inte förstår ett skit dom säger. Sen kom nästa sega kund och skulle rådfråga, halloj då går man väl inte till kassan, då frågar man personal i affären,. Kassan är endast till för bestämmande och snabba kunder. Langa fram kläderna , betala och lämna platsen. Snabbt, konsekvent och smärtfritt. Och när det äntligen är min tur så går inte min sedel in i en jäkla apparat på grund av att jag rullat ihop den till ett snortrör. Så där stog han och räta ur, stoppa in, räta ur, stoppa in, räta ur och med ett leeende på läpparna. Själv hade jag tagit den där sedeln, rivit sönder den (troligtvis slängt den på kunden i tusen bitar typ som ett sedelregn) och slängt apparathelvetet på någon mindre vacker plats där den kan irritera folk jag tycker mindre bra om. fast ska sanningen fram så hade jag aldrig vågat, men i tankarna, i tankarna, där går det vilt till.  



Nu är vi hemma och jag har moffat i mig choklad som om det inte fanns någon morgon dag och har sjukt ont i magen. Att jag aldrig lär mig. Med ålder kommer vishet, jag väntar fortfarande. Troligtvis tyckte någon däruppe att det var slöseri med visdom att lägga den på mig. Kan faktiskt hålla med dom om det till viss del. Även fast jag försöker intyga er här att jag är av det rätta virket, You have been mindfucked så att säga. 






God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar