onsdag 4 mars 2015

MASKAR & JOBB






Klockan är 04:24 och jag ska jobba igen. Hostan vägrar ge med sig, men går ju inte och sitta hemma pga den i en evighet. Hade till och med ont i rumpan efter all sittande häromdagen och då känns det seriöst så hemskt. 

Idag blir det Skövde en sväng. Bank, Östergården och en lyxshake på Max, mums. Jag ska inhandla de där jeansen och de übercoola tofflorna. Längtar redan. Kan lugnt säga att jag verkligen behöver komma bort från bacillerna och våran obekväma soffa. 


Igår postade jag hästarnas träckprov och det var inte det lättaste. Den första postlådan gick den inte i ens så där stog jag utmed vägen och slet och drog och svor en del och inte ens med våld ville den i postlådehelvetet. Så det var bara att gå hem och ta bilen och ragga upp en ny och större postlåda. Nu är det iallafall gjort och denna gången testade vi på rundmaskarna (det vanliga) och bandmask. 





trevlig onsdag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar