lördag 28 mars 2015















Idag bjöd mor och far med oss på utflykt till Hornborgarsjön för att se på alla dessa tranor, mäktigt många. Det kördes på kringelikrock vägar i vackra landskap och såg hur många fina hus som helst. Vi åt på ett jättefint ställe som jag redan glömt bort namnet på. Hur fint som helst och populärt. Jag såg minsann en uppstoppad korp och trana och insåg att jag nog skulle vilja ha en korp till mitt husdjur. Lite läskig, men maffig. Alla storpampar inom det okulta har en korp liksom. En som flyger och spanar på saker åt mig. Ingen skulle gå säker för mig och min korp. I would know everything, everything. Just saying dårå.


Drabbades plötsligt av tröttheten och ska dra mig till soffan för att slappa. Herregudars vad ansträngande det är att köra bil. Jag måste ha bränt minst 1000 kalorier eller mer. Förstår varför truckdrivers är så hungriga jämt. 




ajöken folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar