måndag 23 mars 2015

ATT BARA VARA NÖJD

    






En favorit outfit som jag drog på mig första kvällen i Bahia feliz. Då dansade vi till knäna bokstavligen knäcktes. En riktigt bra kväll var det. Skjortan är i tjockt linne tyg och är så skön, jeansen är mina nya favoriter från Odd Molly och dom sjukt snygga skorna är från Billi Bi.



Jag gillar att skjortan är så pass urringad att man visar behån. Och då gäller det att ha en snygg. Min blårandiga bustier är perfekt under. Lagom söt, lagom sexig så att säga. Har inga som helst problem med att visa lite extra. Herregud, snart är jag gammal som gatan och då är det lite svårt att leva livet och jag tycker inte om begränsningar. 

Jag jobbar på mig själv och mitt självförtroende vareviga dag och hur jag än vrider och vänder på saker och ting i min hjärna så kommer jag ändå fram till en sak, att jag måste älska mig själv,  
min kropp (hur mycket skavanker den än har), vara stolt över mig själv och våga stå för det. Jag gillar selfies just för att man kan se att man ändå har något fint att vara stolt över. Och faktiskt förlika sig med hur man ser ut för om sanningen ska fram så har man ju bara ett ansikte/kropp och det ska man leva med rätt länge så ju tidigare du arbetar med dig själv istället för emot så tror jag nog att det blir så mycket lättare. 

Alla är ju fina och alla ska kunna våga att sticka ut. Inte vara så himla rädda. Eller besvikna. Eller missnöjda. Lev livet bara och skit i alla andra och deras trångsynthet. Jag sätter aldrig direkt mål i livet, men denna sommar har jag bestämt ska bli rolig. Den ska vara full av fest, natur och vi ska campa... en massa. Skratta, umgås och leva!




kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar