fredag 13 mars 2015

BOKHYLLE STÄDNING









Försökte plocka iordning i bokhyllorna igår, men det gick väl sådär. Jag har för mycket krafs. Tidningar, pyssel, tyger och såklart böckerna, men de ska det ju vara mycket av och de är ju de som ska få plats. Har sparat en hög med min häst tidningar från -92 liksom, det säger ju en del. Slängde i stort sett alla inredningsbilagor till tidningarna då de endast är fulla av lantliga hem som jag inte är intresserad av och alla sjuhundra teckningar som jag kladdat ihop och mosat in i bokhyllan. Varför gör man så egentligen? Varför inte slänga det direkt? Människan, eller jag är en konstig varelse.


Blev faktis, som tur va, bättre igår och känner mig helt ok idag. Gårdagen bestod av mockning i stallet, ridning för Myran på ridskolan och läsning av min nya bok. Jag var alltså en rätt oaktiv människa igår, men man måste ha lite down perioder för att komma högre upp. Idag ska här packas, har tydligen förträngt det, och städas. Visst låter det toppen?! Men det är fredag och inget slår fredagar så idag är en happy day så att säga. 




kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar