torsdag 12 mars 2015

NÄR MAN BARA BLIR SÅ TRÖTT









Igår var ju en jäkla vacker dag alltså och idag med, men den började inte vacker för min del. Kände när jag steg upp ur sängen för att trycka på snooze knappen att här är det något som inte stämmer med kroppen. Och klockan fyra gick jag upp och var så yr. Kunde inte gå normalt och illamåendet kom. Blev så sur. Igår var jag som en ny människa och nu en värdelös skit igen. Var tvungen att anmäla mig sjuk och gå och lägga mig och hoppas på ett mirakel. Vaknade fem timmar senare och kände av yrseln, men illamåendet var borta dock huvudvärk. Är det nu man ska skratta eller gråta?!  Vägrar vara sjuk och kommer att intala mig att jag är frisk och leva på som vanligt. 


Idag är det ju stallet och ridskolan och packa och leva liksom.





kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar