tisdag 3 februari 2015

KÄNNA KAMERAIRRITATION







Plockade fram min kamera igår och insåg direkt att objektet inte lagat sig själv trots att jag låtit den vara i ett halvår. Sjävläkning är tydligen inte en grej kameror gör. Så bara att inse att båda mina objekt är värdelösa. 




Sitter här på stolen i köket med två morgonrockar på mig och ett täcke. Känner mig lite frusen idag. det blir till att pälsa på sig innan man går ut  kylan om en halvtimme. Fick hem min jacka från Holly & Whyte som jag beställde förra veckan och trots att jag provade modellen i butiken så känns det inte rätt alls. Den åker tillbaka idag. Såg att de fått hem andra snygga modeller av jackor så eventuellt blir det ett byte, men det lutar åt att jag avvaktar. Har blivit en del jackor det sista nu och min garderob är proppfull. Mannen har la tre jackor och sen så är alla mina. Och i love them all. 






ha en fin tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar