torsdag 5 februari 2015

DET STÄNDIGA PROBLEMET










Bara för att förtydliga alla dessa "selfies" så är det för att jag har inte så mycket annat att bjuda på just nu. Inte för att jag bjuder ut mig, men jag bjuder på bilder på mig. Det är liksom bara att tacka och ta emot. Hata eller älska. Inspirera eller irritera. Diskutera eller vara likgiltig. Spelar ingen roll, allt är ok  dock endast positiva saker. Så egentligen kan ni dra bort hata, irritera och diskutera för det är ju egentligen inget positivt. Annars är allt såklart fritt fram. Jag är en människa som älskar selfies. Vill gärna veta hur människan bakom en blogg eller ett instagramkonto ser ut. Jag fascineras av hur olika och fina alla människor är. Vi kan se annorlunda ut, of course, bete oss annorlunda och utstråla annorlunda och när man verkligen ser en människa på riktigt så finns det alltid, ok iallafall oftast, något som gör just denna människa speciell. Så tipset är inte att se alla nackdelar utan att gå lite djupare och se det fina. 





Nog om det sentimentala och snusförnuftiga utan tillbaka till ytligheter, de finns liksom en gräns för seriösa saker härinne. Ska till min fina vän i Göteborg på lördag med de andra brudarna och man kan lugnt säga att jag längtar. Längtar mer än vad som är normalt. Jag har ett problem och det är att jag är rätt pank och det känns som att jag skulle iallafall vilja shoppa lite när man väl är utanför denna by. Har 125 kr på Lindex och om hm ville vara så snäll att lämna ut lite jäkla bonuscheckar typ imorgon så vore det väldigt tacksamt. Har en del burkar att panta, men de ska egentligen gå till barnen, men jag kan ju smygpanta när dom är borta. Ibland brukar det bli en hundring. Man måste helt enkelt se varje grej som ett tillfälle att tjäna pengar. Tipsa gärna om fler saker som kan göras på kort tid som kan bidra till en shoppingresa. Dock undanbedes tips som handlar om prostitution (känner mig verkligen inte laddad för sånt just denna veckan då det troligtvis skulle sluta med att jag stryper människan pga min super sura veckan för) eller sälja av saker då jag inte ens orkar ta mig ner i källaren och ta ett kort på objekten. Förutom dessa två är jag så öppen för alla förslag.





Ha nu en fin torsdag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar