lördag 28 februari 2015

ATT VÅGA BÄRA HATT















Invigde min nya jacka från holly & whyte (såg att den färgen var slutsåld online och tackar min oekonomiska stjärna att jag köpte en medans det fanns)och förutom att det var lite för jäkla kallt att ha den en dag som denna så var den skön och lätt att bära. Hatten köpte jag för ett tag sen, men inte riktigt tagit mig modet till att bära. Älskar färgen, modellen och att hatt är typ det coolaste som finns just nu dock överväger jag starkt om jag har tillräckligt mycket i mig för att göra den rättvis.  Gillar scarfen från bmb, men inser att jag aldrig riktigt får till det där rätta knycket liksom på att linda en tygsak runt halsen. Ja tydligen övergår det också mina begränsningar. 






ha en fin kväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar