fredag 27 februari 2015

SJÄLVÖMKAN & HABEGÄR










Ja hallå ja, det var ett tag sen nu. Hur det kommit sig är att våran dator varit borta ett tag och blivit sjukt mycket bättre. Tur att det finns smarta människor som kan det där med datorer alltså. Jag har också gått och blivit riktigt sjuk. Feber, hosta och allmänt risig. Har nog åkt på liggsår också då jag typ inte gjort annat än att legat i soffan eller sängen. Uttråkad, rastlös och längtar efter en lång pw i solskenet. Och om jag är rastlös så förstår ni att de stackars hundarna också är det då jag står för promenaderna. Så, ja de suger att vara sjuk. Ångrar att jag önskade mig det lite så där i förbifarten då jag var innerligt trött på att gå upp i ottan. 


Igår kände jag mig bättre, typ frisk förutom hostan så vi åkte till Butik Östergården för att hjälpa till dom med klädvisningen. Dock lyckades jag knapra i mig typ en hel påse extra starka halstabletter på tre timmar och jag trodde jag skulle dö av magont i slutet. Jag lovar att min mage var svullen som typ femte månaden fast inte av en bulle i ugnen utan tjuglingar halstabletter av värsta sorten. 
Dom bjöd på något som såg ut som den godaste kakan ever, men jag var tvungen att neka och jag menar den gången jag säger nej till en kaka så är det seriöst något fel på mig. 

Förutom mina missöden så hade dom fått in riktigt fina kläder från Odd Molly och klart jag kära ner mig i ett par jeans med slitningar. Så snygga. Är dom kvar nästa gång vet jag inte ifall jag kan motstå. Lade iallafall undan ett par coola calou sandaler som jag ska visa er. Såg dom i höstas och dog redan då, men priset var lite för mycket för mig då. Nu var de nedsatta till 70 % och jag kände det som gud gav mig ett tecken på att det var fritt fram, ödet liksom. Känner tacksamheten att ha självaste Jesus Kristus på en av mina axlar som förstår mig. 






Hoppas ni får en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar