måndag 2 februari 2015

NÅGON GÅNG SKA VI MÖTAS PÅ HALVA VÄGEN








Hitta en kappa jag köpte för två vintrar sen på Modesto nere i källaren och jag hade nästan glömt bort den. Tror den är från Gestuz och den är armegrön och svarta skinnärmar och borde vara en fullträff för mig, men det är något mellan den där kappan och mig alltså. Så jag, eftersom jag är den bästa av oss, har beslutat att gräva ner det som möjligtvis kunde vara mellan oss och beslutat att vi nu måste tycka om varandra för jag ska tvinga oss att umgås oftare nu. Dock är den superskön i kvalitén och det är ju liksom ingen dålig bedrift att vara det och om allt annat skiter sig mellan oss så kommer jag alltid älska den för dess insida.  



Och i fredags premiär använde jag min nya väska som jag fick i julklapp, den på bilden ovan, och den var hittills helt perfekt. Är sämst på att använda väskor då jag finner dom mest vara i vägen och irritera mig genom att alltid sluka det jag letar efter. Men som en sann gillare av allt som är fint kan jag tänka mig att inhandla dom och bara ha dom hängandes hemma för att se på. Eller som en del av inredningen. Jag menar, vad är en walk in closet/ dressingroom utan ett par schyssta väskor att skryta med. Tar dock upp den inredningsdetaljen när jag känner mig oerhört rik, typ aldrig. 






ha de fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar