torsdag 19 februari 2015

HÅRTUSS, DAMMTUSS, UNGEFÄR SAMMA SAK








Ser ni en svart stor dammtuss sitta där bland resterande hårtussarna som allt blivit större i brist på dammsugning. Måste ta in dammsugaren som är i lusthuset för nu är det så man får rysningar. Ser ni henne? Sådär sitter hon eller Smilla och stirrar på mig när de tycker att de inte riktigt fått vad som förväntas. Strunta nämligen i promenaden då jag var så jäkla trött nu efter jobbet. Och nej, det är inte populärt alls, men nu ska jag bara byta om och dra upp till stallet för att kika till nya hästen och prova ut lite täcken för att bestämma en bättre storlek och ta ut henne på en lite promenad och sen efter det ska de där missära hundarna också få komma ut och lukta av sig. Bäst jag drar direkt innan jag hamnar i en latkoma, som jag så oftast gör nuförtiden.





kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar