lördag 14 februari 2015

BY MALENE BIRGER SJAL OCH MELODIFESTIVAL










Idag blev det av att hämta sjalen som jag bokade för evigheter sen och den är så super skön. Och snygg, men det är ju uppenbart från början. Jag tackar min ständigt snälla sambo som vet precis vad jag vill ha. Eller ja, jag hade ju redan valt denna, men utan honom hade det inte varit möjligt. Kan möjligtvis vara så att detta var en muta. Men mutor det säger jag liksom aldrig nej till. Vilken tur att jag inte är politiker, polis eller annat där mutor vore oetisk och framför allt olagligt. Jag hade ju blivit inburad direkt då jag suger på att ljuga. Så än så länge är det helt okej att överösa mig med mutor, bra mutor annars kan det kvitta. Bra mutor är ju sådant jag gillar, för er som är intresserade kan jag skicka en lista på några A4 ark. Är ju svag för bakverk så sådana mutor funkar väldigt bra, helst på vardagen då jag dör sockerdöden. Kan du snickra?, så funkar det suveränt. Har många projekt att utföra, men ingen att bossa över. Märk väl hur flexibel jag är. Alla kan nog komma med bra mutor. 



Ikväll ska jag, Sandra, frivilligt kolla på melodifestivalen. Och jag hoppas innerligt på att jag inte dör uttråkningsdöden eller drabbas av usla bidragssjukan. Har hänt innan och därför undviker jag detta hemska fenomen som kallas melodifestival varje år, men idag ställer jag som sagt var upp frivilligt. 





ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar