fredag 2 januari 2015

KAVAJER ALLTSÅ




Kavajer. Klädesplagget jag älskar mest. Känns som man aldrig kan ha för många och dom passar till allt. Denna nedan från Lindex kollektion Holly & Whyte har jag inte dock en liknande från Kappahls kollektion Hampton republic (vilket också är riktigt fin enligt mig), men det liksom suger i fingrarna att klicka hem denna lilla apsnygga sak. Tyvärr slut i min storlek så problemet var snabbt löst.

Titta bara på detaljerna så lovar jag att ni förstår vad jag menar. Sömmen på kragen, bröstfickan OCH prickigt innerfoder. Är det så att den är perfekt på alla dess vis?! Den hade dock varit outstanding om den var i sammet. Är helt insnöad på sammet och manchester just nu.  Och det har väl aldrig varit så enkelt och prisvärt att se klassisk och preppy ut som nu. Tänk bara vad en kavaj kan göra med det där gamla favoritjeansen och ett par boots i ljusbrunt. Krävs så lite för att bli så snyggt och enkelt.








finns här inne och den måste ses





Vill ni ha mer inspiration gällande kavajer så bege er till till Pinterest och sök. Så bra ställe och man blir helt sjuk av alla bilder. Dom har typ allt. In i djungeln bara och njut. 




kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar