måndag 26 januari 2015

DOM DÄR SKORNA; JA TROR JA DÖR




bild från pinterest



Hur snygga liksom? Ruskigt snygga om jag får bestämma och det har vi ju klargjort att jag får eftersom härinne är jag bossen typ. Så eftersom dom är ruskigt snygga känner jag att jag bara måste ha ett par. Sen är dom ju coola i vinrött med, men riktigt en sån dare devil är jag inte än. Lillebror däremot han är det. Han fick sig ett par höga Dr. Martens i julklapp i vinrött och hur söta är dom inte på han. Nu har ju inte ni sett det, men ni får visualisera er det: sötaste femåringen med halvlångt ljust hår som yr omkring däruppe på huvudet, en leende som en massa bus döljer sig i, schysst jeansskjorta knäppt hela vägen, lite slarvigt uppvikta manchesterbyxor och så de där kängorna i vinrött. Så söt alltså. 

Hämtade lillebror tidigt idag så det blev en kort dagisdag på 1 1/2 halvtimma, men kände verkligen inte för att ta bilen upp en gång till i snöslasket. Han var nöjd, men så är han också nöjd om han får vara kvar till fyra. Inte så svårt med den killen. 





Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar