lördag 3 januari 2015

BY MALENE BIRGER ÄR OXÅ RÄTT FINT







Finns hos Modesto här


Efter ett Grimm maraton med alldeles för mycket onyttigt intaget så satte jag mig en stund vid datorn och upptäckte att Modesto hade fått in en ny scarf från by malene birger och gissa om jag blev glad. Ville ju definitivt ha en svartvit från den förra modellen, men den var ju slut när jag hade tvekat klart. Har den i marin och dom är så sjukt sköna. Alltså verkligen sköna. Och ruskigt fina. Så eftersom jag fick ett presentkort i julklapp så förbokade jag en och jag hoppas verkligen att jag hann. Tur med presentkort för jag har en strikt policy mot att shoppa nu. Jag har bara hållit mig till "fönstershopping" i en hel månad. I´m impressed av mig själv.


Imorgon ska jag äntligen göra lite nytta och fortsätta i lillebrorsrum och köpa mer färg. Måla hans säng  grön och bara njuta av att slippa soffa. Nu är det dags att slippa all klädesprat och gå lite mer in på inredning tycker jag. Kanske lite tips om bra ljudböcker och serier. Har ju förbrukat en del det senaste så jag kan nästan se mig själv som lite av ett proffs i det området. 





Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar