tisdag 20 januari 2015

IBLAND GÖR MAN FYND






Lägg till bildtext





Idag drog vi iväg till Skövde en sväng eftersom storebror tjatat ända sen julafton att han vill in och handla upp sitt presentkort. Så efter skolan åkte vi in och tog Teknik Magasinet först eftersom det var absolut super duper dunder mega viktigt. Sedan blev det Elins Esplanad för på Ica Maxi skulle det visst finnas billiga spel och jag skulle definitivt in på Lindex för att testa den nya quiltade vårjackan från Holly & Whyte som kommit. Och så klart, så himla typiskt klart så var den riktigt fin och så klart ville jag ha den, men så klart så köpte jag den icke för jag är så sjukt ekonomisk. Det var verkligen inte för att jag spanat in en från Lexington som mitt hjärta slår lite extra för. Verkligen inte.

Hittade iallafall två kavajer på hm för hundra kronor styck och jag var bara tvungen. Den ena i rutigt, ull och så snygga knappar. Den andra tunn och i en annan modell än den typiska kavajen och den blir nog suverän till sommaren. Riktigt bra fynd måste jag säga. Myran hitta en väska i fransar (hon är galen i allt sånt), parfym och jeans. Till killarna köpte jag jättefina koftor, skjortor och jeans för 50 kronor styck. Förvånad över att jag hitta så mycket på hm då jag annars tycker att deras rea är dålig. Dock besviken att jag skippade en urfin kappa på Lindex då det var halva reapriset. Får skicka bud om ett köp i morgon. 

Har ni något bra tips på en spännande serie på Netflix att se? Har nu tyvärr sett klart alla säsonger av Grimm och kan nu allt om Blutbad, fuschba och hexenbiest. Så bra serie alltså. Saknar den redan. 






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar