onsdag 15 oktober 2014

TYP STILIGASTE MANNEN








Helt utom inspiration idag så då tänkte jag att en bild på en riktigt dressed up man kunde råda bot på det. Måste börja se om Suits igen bara för att Harvey Specter är sjukt snygg och jag älskar stilen i serien. Ni vet, mycket pennkjolar, högklackat och kostymer. 


Är lite trött igår efter att jag kikade på två avsnitt av Ripper Street istället för att sova eller är det så att jag sover för mycket. Vet att min kropp inte behöver åtta timmars sömn och att jag ibland blir tröttare av långa sovpass, men men svårt att tillfredsställa alla. Nog om det trista.

Var ute och red igår och då träffa vi på två stycken maffiga Tinkers (tror nog att de är det iallafall) och jag blev kär. Vilka vackra hästar alltså. Mannen, hovskägget och hela hästen liksom. Candy blev nog allt lite till sig av andra anledningar hihi. Det var ett tag sen hon träffa på någon av motsatt kön om man säger så. Tog ett bra tag innan vi kom därifrån. Sen träffa vi typ hundra jägare som hade fikapaus och då kunde vi slappna av för då var skogen fri en stund. En jägare med dålig syn kanske skulle kunnat missta Candy för en älg och det hade inte känts sådär jättekul precis. 





ha en fin dag alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar