måndag 20 oktober 2014

PRINTASQUARE OCH SHOPPINGTANKAR





Så nöjd över planschen från Printasquare. Den berättar lite så vad vi har haft för oss sommaren 2014. Och det kommer att vara trevligt att titta tillbaka på när vintern kommer och man lider av en smärre depression och fryser ihjäl så fort man kikar utanför dörren. 


Kom på att jag ska helt klart kika på Holly & Whyte´s poncho när jag ändå är i stan, bara kolla såklart. Har ju infört ett köpstopp på saker till mig dock lyckades jag på något konstigt vis buda på en Ewa i Walla kjol på tradera. Är något irriterad på mig själv. Brukar ioförsig aldrig vinna då jag lägger minimum bud några dagar innan sluttiden, men denna gången var tydligen turen med mig eller kanske oturen. Kjolen är ju riktigt fin iallafall fast den måste sys om. Och en Ewa i Walla är ju alltid en Ewa i Walla liksom.



ha en fin måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar