tisdag 28 oktober 2014

KAPPOR; JA TACK







bild från bubbleroom




Jag fick ett mail igår när jag förberedde frukosten för fritidsbarnen och såg till min förtjusning att där var ju den där jackan jag provade i Götet i sensomras som jag bara föll handlöst för. Då hade jag ingen ro i kroppen att bestämma mig för om jag ens ville ha den, men nu kan jag inte släppa den ur tankarna. jag menar, armegrönt, päls (oäkta såklart), kontrastfärg i orange och längden. Kan det gå fel då? Hoppas bara att jag valde rätt storlek. 

Och för tio minut sen så knep jag klänning från rebecca Stella som jag missade när hon släppte sin kollektion sist fast nu i grått istället för vitt och jag måste säga att jag tycker att den är snyggare. Hela klänningen är sjukt sjukt snygg, men sjukt sjukt kort så vi får väl se om det blir en sån där klänning som jag bara provar hemma eller om modet sträcker sig till allmänhetens ljus. 

Tydligen så räckte inte min sparsamhet längre än hit, men ibland går det inte att lära gamla hundar att sitta tydligen. Lite smått frustrerad på mig själv är jag faktiskt fast livet ska ju levas och jag blir ju liksom inte yngre. 


Just det ja! Har ni tips på snygga svarta kappor liknande den till höger på bilden så hojta till. Blev helt såld på hela kombinationen av svart kappa, grå klänning och svart stövlar. Har redan allt annat än kappa och jag är nu på jakt. Så kan ni bidra vore det supersnällt.





ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar