onsdag 8 oktober 2014

ATT ÄN EN GÅNG SVAMLA OM INGET







Hej hallå nu var det liksom ett litet tag sen, men bättre sent än aldrig. Förstår att ni saknat mitt vackra ansikte och kloka ord som jag ständigt bjuder er på här. Ja menar, vem skulle inte saknat det. Kände själv att jag fick lite abstinens där ett tag. 

Har jag tipsat er om min ultimata sjal/halsduk som jag har på bilden? Den är sjukt gosig och lagom varm OCH perfekt storlek. Kan man önska sig mer? Skulle kanske vara att den skulle vart gratis, men man kan ju inte få allt. Tror den kostade 149 kr på BikBok. Relativt billigt iallafall. 

Det var det tipset och nu känner jag liksom att jag är sådär underbart snäll som delar med mig av mina hemligheter till er. Säg, säg, säg att det är så? Att jag ännu en gång kan utnämna mig själv till en barmhärtig samarit eller Heliga Sandra eller en sådan där gammal Gudinna. Typ Freja. Som det står på Wikipedia om Fruktbarhetens Gudinna Freja så kan jag allt tänka mig ett sämre öde: 

"I myterna berättas det också om hennes status som sexsymbol: många jättar är villiga till både nid och stordåd för att vinna henne". 

Stordåd låter inte helt fel. Jättar räknas det som män över 190 cm då typ? Tror jag skulle känna mig lite för kort och satt brevid en alltför lång man. Gränsen får fasiken gå vid två meter. Det får ju vara någon form av struktur på det hela. Och då har man inte bara krafter som hjälper en utan också sjukt många som dyrkar en dock betvivlar jag att det är några som gör det nu förutom E-type då kanske? Fast jag är inte kräsen, han kan lugnt få dyrka mig. Kanske jag kan få han att dra några låtar när jag är uttråkad. Kan ju liksom inte alltid vara kul att vara Gudinna. Fast jag hoppar nog blotena och allt jäkla bolande som det görs till höger och vänster, men jag antar att klamydia, gonorre och hiv inte var aktuellt då och fick man en unge på halsen så kunde man ju bara sätta ut den i skogen. Det var inte så politiskt korrekt på den tiden. 

Skulle egentligen berätta om gårdagen, men vem orkar läsa ett ännu längre inlägg så det får bliva another time så att säga. 




Ha det fint nu alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar