söndag 19 oktober 2014

ALTAN; BAKNING OCH HELGPLANER







Dagarna dom går liksom så fort, alldeles för fort. Först är det måndag och sen helt plötsligt söndag. Och man försöker att fylla dom så gott det går, men när jag tänker tillbaka vet jag knappt vad jag gjort.  Idag har jag och myran iallafall bakat, shit alltså det var evigheter sen. Förut baka vi ofta, men nu händer det så sällan och jag vet liksom inte varför för jag älskar att baka. Kanske är det för att jag älskar att äta upp allt också. Troligtvis. 


Just nu sitter jag här på min röda stol och bara knappar på alla dessa tangenter och försöker att digga med i musiken. Går sådär kan jag säga, men Guns N´Roses är ju så sjukt bra så det är bara att fortsätta att försöka att träffa rätt och gå tillbaka och sudda. Gör om, gör rätt, men sluta aldrig digga liksom. Vissa saker får bara ta lite längre tid. 


Imorgon drar vi nog in till Skövde för att handla strumpbyxor med rätt nyans (det är en vetenskap det där med nyansen på det där obehagliga sakerna) och en ny Victoria Secret doft. Vi tänkte att måndagar brukar ju suga rent ut sagt så då passar det perfekt att dra ut på äventyr som sträcker sig utanför riksgränsen (Karlsborg då alltså). På fredag ska jag ut på lite roligheter med en massa girls och jag längtar redan. Det är en modevisning på Glädje med lite buffe och mingel och det låter hur kul som helst och jag kommer definitivt att ha på mig min guldklänning från Valerie som jag älskar. 





Ha de toppen alla söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar