lördag 27 september 2014

THE CUTEST BAT NÅGONSIN















Okej, sötaste fladdermusen som jag någonsin sett fick jag på bild innan han flög iväg på sitt första maskeradkalas. Som han längtat. Samtidigt som han sprang runt bland pirater, prinsessor och spindelmannar var Myran på kalas på Stellas lekland så det blev en kalaslördag för de små. 



Passade på att ta med dogsen på en promenad i skogen, första långa sen hostan tagit ett grepp om min kropp, och slutsatsen var att jag fortfarande mår skit. Alltså jag mår ju inte skit, men kroppen mår ju det. Den där gamla, utslitna och halvt för tillfället värdelösa kropp. 


Har iallafall fått in mina fina utemöbler, gjutit betong i hålor och ramat in mina Vee Spears affischer så totalt overksam har jag inte varit. Imorgon ska jag ändra om min tavelvägg i vardagsrummet. Wish me luck för det har ja tänkt ett tag nu, men imorgon tror jag är dagen D. Beställde ett grafiskt print av Ylva Skarp precis som ska upp sen. Älskar hennes verk. En verklig inspirations källa.





Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar